Tuesday 23 October 2012

Pelik .! Wanita Ini Fobia Ke Tandas Untuk Buang Air..!


Kerana terlalu takut untuk menarik pam tandas dia akan berlari keluar sekirannya tidak dapat mengawal perasaan takutnya ini..! Akibat terlalu fobia dan takut untuk ke tandas bagaimana wanita ini mahu membuang air ? Kenapa dia terlalu fobia dengan tandas? Pelik !



Wanita satu mempunyai satu fobia ketakutan yang tidak rasional terhadap tandas..Dia akan melarikan diri apabila dia rasa terlalu takut... takut dia akan ditelan masuk ke lubang tandas..!

Dia berkata: "Saya siram tandas dan kemudian terus berjalan keluar dari bilik air melainkan jika seseorang itu dengan saya..Saya akan menggunakan dapur untuk membasuh tangan saya selepas itu..

Petrified Ney Decino, 20, seorang ibu muda mempunyai perasaan takut untuk pergi ke tandas bersendirian dan ini menyebabkan ahli keluarga terpaksa mengikutnya sekirannya dia mahu membuang air..!

Dia akan sentiasa bekerja berhampiran dengan rumahnnya untuk memudahkannya ke tandas sambil ditemani ahli keluarganya selain berasa selamat untuk membuang air..

Ney mengatakan beliau mula berasa fobia terhadap tandas selepas dia dan empat rakannya menonton movie / filem tahun 1990-an bertajuk " Look Who’s Talking Too " yang dibintangi John Travolta dan Kristy Alley..

Dalam filem tersebut, terdapat satu watak pelik yang mempunyai mata besar dan bergigi tajam yang dipanggil The Toilet Man, yang sentiasa menjerit mahukan air kencing kanak-kanak..

Wanita itu berkata: "Saya telah ketakutan sejak menonton filem itu..Ketika saya berumur 11 tahun, saya cuba menahan diri dari membuang air kerana saya tidak akan menggunakan tandas di sekolah hingga menyebabkan saya basah kerana tidak tahan untuk membuang air.." katanya..

Ney juga takut pada air dan dia akan cuba mengelakkan diri dari bertemu dengan kolam renang, tasik mahupun ketika berjalan-jalan di tepi pantai..!

Akibat terlalu fobia dengan tandas, dia telah menubuhkan sebuah fan page di Facebook yang dipanggil Scared of the Toilet Flush dan sudah mempunyai lebih 120 ahli..



Reuters


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...