4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: November 2012


Klik Iklan Untuk Info



Friday, 30 November 2012

Gempar!!! Penemuan Terowong Rahsia 100km Di Palekbang Tumpat Kelantan !


Gempar..!! Hangat diperkatakan mengenai lubang rahsia yang dikatakan sebagai terowong purba yang pernah digunakan olen Jepun sepanjang hampir 100km bawah tanah di Palekbang, Kelantan ketika ini..Penemuan terowong purba bawah tanah di Palekbang, Tumpat, Kelantan ini mengejutkan kerana ia mungkin merungkai landskap sejarah baru yang tidak diketahui diketahui sebelum ini..Apa sebenarnya rahsia disebalik penemuan terowong Palekbang, Tumpat, Kelantan ini ?

Ngeri! Potong Pancung Kepala Gadis 14 Tahun Kerana Tolak Lamaran Kahwin


Ngeri ! Kerana menolak lamaran untuk kahwin, seorang gadis berusia 14 tahun dipotong / pancung kepala oleh seorang sepupu lelakinya..Keengganan gadis remaja itu menerima lamaran menyebabkan sepupunya itu bertindak nekad potong kepala gadis tersebut menggunakan pisau !

Thursday, 29 November 2012

Seram ! Hantu Kanak-kanak Dirakam Dalam Lif ?


Hantu berwajah kanak-kanak (dalam bulatan) ini dilihat memegang anak patung ketika imejnya dirakam di dalam sebuah lif..Imej hantu ini mengejutkan beberapa orang pengguna-pengguna lif tersebut hingga mereka hampir pengsan kerana ketakutan yang teramat sangat..! seram..!

Oh! Ular Sawa Terbesar Di Dunia Baham Lembu Dewasa !

 

Ular sawa besar cuba menelan seekor lembu dewasa..Lembu ini menjadi korban sebagai makanan kepada ular sawa spesis anaconda hijau yang terbesar di dunia ini..Jom layan video ular besar tersebut..

Wednesday, 28 November 2012

Awek Ni Cakap Nak Bogel Jika Keputusan Malaysia Menang Vs Laos AFF Suzuki Cup 2012


Aku janji kalau lah Malaysia menang lawan Laos malam ni, aku berani bogel lah depan Pavillion..! ujar seorang awek melalui facebook sebelum perlawanan Malaysia vs Laos tadi..Seorang lagi pula berjanji akan potong kemaluan sekiranya pasukan Malaysia berjaya mengalahkan Laos dalam perlawanan penuh dramatik tadi dengan keputusan penuh Malaysia 4-1 Laos AFF Suzuki Cup 2012..So,agak-agak nak ke dia bogel depan Pavillion nie..? hahaha..

Panas! Perempuan Melayu Kini, Baby Diana Mengaku Hilang Dara Di Twitter


Inilah penyataan seorang budak perempuan melayu yang berang pada boyfriendnya hingga sanggup mengaku sudah hilang dara di Twitter lewat malam tadi..Budak perempuan melayu bernama Baby Diana ini dikatakan berang kerana ditinggalkan oleh teman lelakinya itu yang dikatakan menghilangkan diri selepas berjaya mendapatkan dara awek melayu itu..! Apa nak jadi kepada wanita melayu kini ?

Sunday, 25 November 2012

Pilot Sakit: Kapal Terbang Didaratkan Oleh Penumpang Sendiri


Seorang penumpang menjadi hero selepas berjaya mendaratkan sebuah kapal terbang dengan selamat dalam satu kejadian mencemaskan..Kejadian tersebut berlaku selepas pilot penerbangan tersebut secara tiba-tiba jatuh sakit semasa penerbangan itu..!

Saturday, 24 November 2012

Friday, 23 November 2012

Kerja Kosong Penguji Kondom Untuk Perempuan Dan Gadis Cantik ?



Sebuah laman web menawarkan kerja kosong sebagai penguji kondom untuk perempuan dan gadis cantik yang ingin mencari kerja dan pendapatan melalui kerja kosong yang ditawarkan..Kerja kosong tersebut memerlukan wanita untuk mengadakan hubungan seksual bagi menguji kondom yang bakal dikeluarkan lapor media!

Thursday, 22 November 2012

Gila! Daging Babi Terbang Lebih Sedap !


Daging babi yang terbang terjun melompat masuk ke dalam kolam lebih sedap dan bersih kata seorang penternak babi..Daging babi yang selalu 'bersenam' ini sangat sedap jika dibandingkan daripada biasa katanya..! Gila!

Palestin Kini: Gambar Perisik Israel Mati Diseret Motorsikal Pejuang Hamas


Inilah yang terjadi kepada perisik Israel..Gambar yang menunjukkan beberapa pemuda Palestin yang juga pejuang Hamas mengheret mayat seorang perisik Israel menggunakan motorsikal di Bandar Gaza sambil beberapa orang Palestin meludah mayat perisik Israel tersebut sejak ketegangan antara Palestin dan Israel 2012 kini..

Wednesday, 21 November 2012

18sx Gadis Wanita Bogel Buat Tatu Di Lubang Punggung



18sx..Adalah suatu perkara yang agak pelik apabila seorang gadis sanggup bogel untuk ditatukan dan yang lebih peliknya tatu di bahagian sulit iaitu betul-betul pada lubang punggung oleh seorang artis tatu..Ya, wanita seksi bogel itu meminta untuk dibuat tatu pada bahagian sulit iaitu lubang punggung bukanlah pada permukaan punggung tetapi betul-betul pada lubang punggung..!

Tuesday, 20 November 2012

Serius: Bandingkan Pokok Gergasi Terbesar Dunia 3200 Tahun Ini Dengan Orang Tersebut..Besar Gila !



Serius: Gambar yang menunjukkan pokok mammoth gergasi antara terbesar dan tertinggi di dunia berusia 3200 tahun setinggi bangunan 20 tingkat yang dikeluarkan oleh National Geographic..! Cuba bandingkan orang yang sedang memanjat pokok tersebut dengan pokok gergasi tertua di dunia itu..Berapa pemeluk orang ramai yang diperlukan untuk mencukupi ukur lilit pokok gergasi tersebut..! 

Remaja Jual Diri Secara Online Di Yahoo



Remaja ini membuat tawaran jual diri secara online di Yahoo beberapa minggu lepas..Dia  menawarkan diri sebagai pinjaman atau sewaan dalam jangkamasa selama 24-jam kepada pembida yang berjaya..

Monday, 19 November 2012

Anak Derhaka ! Gadis Ini Tampar Dan Tendang Bapa Sendiri !


Berkali-kali gadis ini tampar dan sepak bapa sendiri..Mana pergi sifat kemanusiaan serta kasih seorang anak kepada bapa sendiri..? Sebak hati bila tengok video ini..Lupakah gadis ini jika bukan kerana bapa dan ibunya, tiadalah dia di dunia ini..Kaki yang singgah ke bapanya mungkin melayakkan dia untuk digelar anak derhaka..?

Sunday, 18 November 2012

Ouch ! Petir Ini Menyambar Kapal Terbang ?



Gambar ini menunjukkan petir yang sedang menyambar sebuah kapal terbang yang berjaya diambil oleh penumpang semalam sehingga mencetuskan kontroversi diantara pengguna internet mengenai keselamatan penggunaan kapal terbang untuk penerbangan..

Cara Masyarakat Di China Cari Jodoh Pasangan Hidup Anak Mereka

 


 Mungkin agak pelik dan aneh bagi kita..Tetapi inilah tempat dan cara yang dilakukan oleh masyarakat China untuk cari jodoh dan mendapatkan pasangan hidup yang sesuai untuk anak-anak mereka yang masih bujang..!

Saturday, 17 November 2012

Bapa Sembelih Anak Berusia 11 Bulan !



Seorang bapa yang dipercayai dibawah pengaruh dadah sanggup sembelih anaknya yang berusia 11 bulan lapor media..

Ngeri ! Lelaki Hampir Maut Beruang Makan Orang !


Ngeri ! Video yang menunjukkan seorang lelaki yang sedang dibaham oleh seekor beruang hidup-hidup sehingga dia cedera parah dan hampir maut..Jangan tengok sekiranya anda lemah semangat..

Sami Buddha Ini Makan Dan Hidup Bersama Harimau Setiap Hari


Selamba je dia makan dengan harimau belang yang lebih besar dari dia tu..Sami ini hidup dengan harimau setiap hari dah macam kawan-kawan je harimau tu..silap haribulan memang kena.....~huhh..!

Kerana Zakar Besar Buah Kelapa Selepas Suntik, Kemaluan Lelaki Ini Dipotong


 Seorang lelaki Thailand terpaksa menerima hakikat kemaluan terpaksa dipotong akibat tindakannya menyuntik minyak zaitun pada zakar nya untuk mendapatkan saiz zakar yang lebih besar dari biasa..Kemaluan lelaki tersebut dikatakan mem besar seperti saiz buah kelapa ! Jangan tak percaya..!

Thursday, 15 November 2012

Gambar Bila Wanita Serang Perempuan Simpanan Suami


 Beberapa gambar ini menunjukkan seorang wanita muda yang berang telah bertindak menyerang seorang lagi wanita lain yang dipercayai seorang perempuan simpanan suaminya..Akibat rasa tidak berpuashati dia terus menyerang seorang perempuan gatal yang juga perempuan simpanan suaminya itu hingga membabitkan ahli keluarganya yang lain turut masuk campur dalam insiden perempuan jomblo tersebut..Kantoi..

Kubur Yasser Arafat Digali Semula


Kubur Yasser Arafat yang telah meninggal dunia pada tahun 2004 lalu digali semula berikutan kesangsian dan keraguan terhadap punca kematiannya pemimpin Pertubuhan Pembebasan Palestin (PLO) yang dikaitkan dengan pembunuhan terancang oleh Israel..

Manusia Berwajah Harimau Mati Bunuh Diri


Dia mempunyai wajah menyerupai harimau serta melakukan beberapa pengubahsuaian ekstrim dalam usaha untuk menjadi manusia harimau..Bagaimanapun baru-baru ini dia telah meninggal dunia setelah ditemui mati bunuh diri di rumahnya tanpa diketahui sebabnya..

Sunday, 11 November 2012

Serangan Kanibal Orang Makan Orang Dalam Train



Video yang menunjukkan seorang kanibal warga China menyerang mangsa yang duduk di sebelahnya dalam sebuah train dengan menggigit mangsanya sehingga berlumuran darah..Aksi kanibal orang makan orang tersebut berjaya dirakamkan oleh seorang saksi yang berada dalam train tersebut..

Burger Pertama Dilancarkan Ke Angkasa Lepas


 Lima pelajar dari Harvard telah melancarkan sebiji burger ke angkasa lepas menggunakan sebuah belon panas..Bunyinya agak pelik tapi inovasi yang dilakukannya oleh mereka itu akhirnya berjaya dimana burger itu akhirnya berjaya mendarat semula ke bumi selepas berada pada ketinggian maksimum altitud 30,000 meter..!

Saturday, 10 November 2012

Wanita Cantik Ini Patung Barbie Ke Manusia ?


Wanita cantik ini bukanlah patung Barbie seperti sangkaan anda tetapi dia sememangnya seorang wanita cantik yang benar-benar wujud di dunia dan menyerupai watak patung Barbie yang digilai ramai..Beberapa gambar model wanita ini berlegar-legar di internet yang mengaitkannya sebagai seorang wanita cantik menyerupai patung Barbie yang benar-benar wujud di dunia lapor media..

Friday, 9 November 2012

Terpaksa Minum Enam Gelas Susu Sehari Untuk Terus Hidup


Untuk terus hidup, dia perlu minum sekurang-kurangnya enam gelas susu dalam jangkamasa sehari untuk digantikan sabagai tenaga untuk hidup..Penyakitnya itu hanya berlaku satu dalam tiga juta orang dan dia juga perlu untuk minum susu dengan kuantiti yang lebih setiap hari bergantung kepada umurnya yang akan sentiasa meningkat setiap hari..

Wednesday, 7 November 2012

Ngeri ! Sembelih Kepala Orang Murtad




Ngeri ! Lelaki bertopeng kelihatan sedang memegang kepala se orang lelaki yang murtad sebelum menyembelih lelaki murtad tersebut menggunakan pisau sehingga tertanggal kepala dari badannya..Darah keluar memancut dari tubuh lelaki yang dikatakan murtad tersebut ketika proses ' sembelih orang ' itu dilakukan..

Saturday, 3 November 2012

Budak Kecil Mati Pada Tahun 1920 Tapi Mayat Macam Tengah Tidur !


Jika dilihat betul-betul pun anda pasti menyatakan bahawa kanak-kanak berusia dua tahun ini sedang tidur..Sebenarnya jangkaan anda salah sama sekali..! Budak perempuan ini sebenarnya telah meninggal dunia pada tahun 1920 tetapi keadaannya seperti sedang tidur ! Tidak percaya ?

Aneh Gajah Ini Boleh Bercakap Bahasa Korea !



Penjaga-penjaga di zoo di Korea Selatan berharap gajah ini akan menjadi popular seperti psy, bintang pop dari Seoul yang terkenal di dunia dengan Gangnam Style kerana kebolehan gajah tersebut bercakap dalam bahasa korea seperti manusia .!

Thursday, 1 November 2012

Kematian Tragik Pilot Pesawat Perang Terhempas Terungkai Setelah 70 Tahun


Bangkai pesawat Kittyhawk P40 telah ditemui dalam keadaan sempurna oleh pekerja carigali minyak dari Poland awal tahun ini di Mesir, 70 tahun selepas ia terhempas dan hilang..Mayat yang dijangkakan sebagai pengendali pesawat perang tersebut dijumpai 3 kilometer dari bangkai pesawat lapor media..

Filem Lucah Jepun Dilakonkan Di Marina Bay Sands Singapura !!


Sebuah filem lucah yang dikeluarkan oleh produksi filem lucah Jepun dibintangi oleh pelakon lucah wanita dari Jepun bernama Aoki Misora di pelbagai lokasi di seluruh Singapura, termasuk hotel Marina Bay Sands (MBS) telah berlegar-legar di laman- laman web lucah Jepun !..

Singa Liar Jadi Haiwan Peliharaan Wanita Ini



Wanita ini membela seekor singa yang dianggap sebagai binatang peliharaan di rumahnya..Haiwan liar yang cedera itu telah dirawat oleh wanita tersebut sebelum dia terus membelanya dirumah seperti haiwan peliharaan kebiasaannya yang lain..Dia juga turut membela beberapa ekor anak cheetah, harimau dan kucing Serval sebagai haiwan peliharaan nya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist